אני על המפית

אני ליאת, מעצבת, ואין לי כרטיסי ביקור.
היו לי כמה ורסיות לאורך השנים, וכל אחת מהן הותירה אותי עם סטוק מיותר ולא רלוונטי (שיניתי לוגו, מייל, דומיין ואני כל הזמן משנה את הגדרת התפקיד שלי).
אני גם תמיד מעיפה לפח (המיחזור) את כרטיסי הביקור שאני מקבלת בפגישות. רובם מכוערים (בכל זאת התכנסנו לצרכי מיתוג) ובדרך כלל מיותרים (כבר התכתבנו וכל הפרטים מופיעים בחתימת המייל).
אם כבר, אני מזינה את הפרטים לנייד/מחשב ואז משליכה אותם.

מצד שני, אני יודעת שהאינטרקציה הזו בסוף פגישת עבודה היא סוג של מסורת, וכשמגישים לי כרטיס מצפים שאגיש בחזרה. אז מצאתי פתרון שעונה על הבריף הפרטי שלי:
מינימום תקציב, ניצול מקסימלי של תוואי השטח (ב-95% מהמקרים בית הקפה מתחת לבית), לא רוצה להשאר עם סטוקים, רוצה להדגיש קונספט, ולהעלות חיוך.
סייד אפקט מבורך: הלקוח יסתפק בעיצוב לוגו ולא יבקש ממני לעצב גם כרטיס ביקור.

הלכתי על חותמת. ובסוף כל מפגש, אני שולפת אותה ומטביעה את פרטיי על המפית של בית הקפה. לפעמים אני משתמשת במפית הזאת כדי לקשקש רעיונות שעולים תוך כדי שיחה, בידיעה שההחתמה שלה בסוף הפגישה תהפוך אותה לכרטיס ביקור עם ערך מוסף.

2014-05-29-10-36-492014-05-29-11-00-082014-05-29-10-39-00

– –

אספתי כמה דוגמאות לשימוש קריאטיבי במפית.

Donkey, חנות למוצרי קונספט, מציעה סט מפיות תחת הקונספט "The best ideas come while having dinner!":

jegyzet-szalveta-sztori-nagy-1

ב-Amazon אפשר למצוא מפיות למסיבת קוקטייל, על תקן המבוגר האחראי:

235871301_ba2ca1e5299f12מתוך: Cool Material

המעצבים התעשייתיים Valentin Engler, Marius Morger & Daniel Grolimund עיצבו את המפית הזו שמאפשרת לשלב אוכל ומחשב, כחלק מפרויקט הגמר שלהם ב-2008 ׳Single men's choice׳:


ולסיום, המפית של Pret, רשת אוכל מהיר (סניף לונדון), שבשם ערך הקיימות אותו מקדשת מבקשת מהלקוחות להיות מאוד ביקורתיים כלפי העובדים שלה:

– –

ליאת אבדי  |  AbadiGuard  |  liat@abadiguard.com

5 מחשבות על “אני על המפית

  1. הרחבה של הרעיון שלך הוא לתת דבר מה שיש לו חשיבות קריטית במצבים מסוימים, למשל מפית לחה באריזה אישית ועליה מדבקה שקופה עם הפרטים, כך גם יזכרו אותך וגם יחשבו עלייך בהקשר לסיוע בשעת הצורך…

תגובות